Tuesday, July 6, 2010

Santa Cruz (Part 2)




A few months ago, I visited Santa Cruz on a weekday and the rides were closed. I went again recently, and now that it's Summer the rides are open all week! Yay!
数ヶ月前、平日にサンタクルーズを訪れた時は平日だったので乗り物は動いていませんでした。が、今回再度訪れた時は夏だったので平日もオープンしていました!


Since I'm not much for roller coasters or fast rides (I'm a wimp), I went on the Sky Chair.
ローラーコースターや早い乗り物は苦手なので(恐がりです)スカイ・チェアに乗りました。



"DO NOT SPIT OR THROW OBJECTS FROM RIDES"
”乗り物から唾をはいたり物を投げないでください”とのサインが。



Fiberglass cave woman.
ファイバーグラスでできた原始人(女性)。


Up high.
かなり高いです。

I'll be back there soon enjoying the warm weather and junk food, hopefully!
またすぐ戻ってきて、暖かい気候とジャンクフードを楽しみたいと思います!

(Bryna)

No comments:

Post a Comment