Friday, September 24, 2010

J-POP SUMMIT




Annual J-POP Summit Festival came back to Japantown. J-POP Summit is the festival that celebrates everything and anything related to Japanese POP culture produced by NEW PEOPLE.
Above is a picture of the shop girls from 6%DOKI DOKI, the super cute boutique from Harajuku.
今年もJポップサミットがジャパンタウンにやってきました!JポップサミットとはNEW PEOPLE主催による日本のポップカルチャーを祝うフェスティバルです。
原宿の可愛いブティック、6%DOKIDOKIのショップガールズもやってきました!


The bird eye view from 3rd floor office. A lot of people!
三階のオフィスからの写真。本当にたくさんの方がいらっしゃいました。


Johannes Krauser from Detroit Metal City came too!!
映画「デトロイトメタルシティ」のクラウザーもやってきました。



Amazing tea ceremony art installation by Ken Hamazaki at the Super Frog Gallery.

Thank you everyone who came to the fest, it was really fun!
大阪出身のアーティスト、浜崎健によるインスタレーションアートのお茶会の様子。
色んなイベントが満載のとても楽しい1日になりました。
フェスティバルに着て頂いた皆様、ありがとうございました!

No comments:

Post a Comment