Wednesday, August 11, 2010

Dad and Daughter in SOU・SOU shoes!






Today's customers are Ryan and his daughter(surprise!)Jay.
Ryan picked up the slip on tabi with the persimmon color denim and Jay chose the blue flower and dots pattern tabi, which is perfect for summer.
I wish my dad looks this stylish!
本日のお客様はライアン様とお嬢様のジェイ様です。(親子だと伺ってびっくりしました。。。)
ライアン様は柿渋デニムのつっかけ足袋を、お嬢様のジェイ様はおいぬのふぐり柄の先割地下足袋をお買い上げになりました。
私の父もこんなにお洒落だったらいいのにと思ったことでした。。
(Chinatsu)

No comments:

Post a Comment