Wednesday, March 24, 2010

Vintage Fashion Expo


This weekend was the Vintage Fashion Expo. I came with a strict budget, but was tempted at every turn!
今週末はヴィンテージファッション・エクスポがありました。予算を決めてきたのですが、見回すところ、欲しいものだらけです!




There was fashion from all decades. I have a soft spot for fifties-sixties stuff.
色んな時代のファッションがありました。私は50年代〜60年代のものに弱いのです。


Chanel! Sadly, these were all out of my price range.
シャネルです!悲しいことに予算オーバーでした。


Shoes!
靴!



Mod sunglasses!
モッズなサングラス!


Faux leopard print!
ヒョウ柄!


Satin turbans!
サテンのターバン!


After resisting temptation all day, I caved and bought a pretty green plaid Pendleton coat.
Be sure to check out the Vintage Fashion Expo web site for future expo dates.
一日中買いたい物を我慢していた後で、ついにきれいな緑色のPendeltonのチェック柄のコートを買ってしまいました。
今後のエキスポの予定については、Vintage Fashion Expoのサイトをご覧ください。

(Bryna)

No comments:

Post a Comment